Land Rover Discovery. Суперечливий Sport. 100% Land Rover!

Land Rover Discovery. Суперечливий Sport. 100% Land Rover!

ПОДЕЛИТЬСЯ

Світ не стоїть на місці – все тече, все змінюється. Люди продовжують освоювати території і будувати нові дороги, вивчено вже багато куточків землі, куди раніше не ступала нога людини. Прийшов час і Land Rover Discovery, відомому досліднику та учаснику багатьох експедицій, змінити трекінгові черевики і лебідку на громадянську гуму і семидюймовий екран мультимедіа. Отже, знайомтеся – Land Rover Discovery Sport!

Це, мабуть, перший автомобіль, який викликав настільки запеклі суперечки в редакції. Не знайшовши спільного знаменника в цьому рівнянні, пропонуємо вам самим ознайомитися з особливостями і характеристиками нового Land Rover і вирішити, якого ж спорту в автомобілі більше.

IMG_4222

Land Rover Discovery Sport випускається з 2015 року, і фактично є наступником Freelander. Який, будемо відверті, зовні вдавав із себе досить нудний автомобіль. Виправляла ситуацію хіба що наявність тридверної версії з дахом, що частково відкидається. Але у Freelander був один прихований плюс, за який його цінували знавці марки – запас міцності в кожній деталі, на нього не шкодували металу.

Але сучасний світ диктує зовсім інші правила і зараз в тренді гонитва за зниженням ваги, фітнес клуби і дієти – для жінок. Тренажерні зали, спортивні секції, протеінове харчування – для чоловіків. А об’єднує все це лише одне – любов до здорового способу життя.

12

Кому ж більше підійде Discovery Sport у якому з будь-якого боку безпомилково впізнається Land Rover? Чоловікам, яким подобаються стилістичні рішення Evoque, але які не хочуть їздити на «дамському» автомобілі? Можливо. Або жінкам, яким не вистачає місткості молодшого Range Rover? Теж може бути. Адже не дивлячись на те, що Discovery Sport майже повністю поділяє платформу з Evoque, задня підвіска взята від «старшого» Range Rover, тому для Discovery Sport доступна і модифікація на сім місць.

IMG_4232

При складеному третьому ряді сидінь (або його повної відсутності, як в нашому тестовому автомобілі) – обсяг багажного відділення становить значні 981 літр. Якщо ж скласти другий ряд сидінь – отримаємо і зовсім 1698 літрів, що цілком можна порівняти з аналогічними показниками флагманської моделі Range Rover і що є одним з кращих показників в класі. Завантажувальна висота невелика, а відсутність порога дозволить без зайвих зусиль  складати важкі сумки та інші вантажі. Під підлогою розташувалася запаска і пара ніш для інструментів та інших необхідних в автомобілі дрібниць. Звернемо вашу увагу, що тут же, в пінопластовому органайзері, зберігається «ключ» для заливної горловини бензобака. Бензобак оснащений системою протидії злиття палива, тому якщо необережно поводитися з заправним пістолетом, засовуючи його глибше, ніж треба, спрацює заслінка. Для розблокування даної заслінки і стане в нагоді вищеописаний «ключ», інакше кожна наступна заправка буде займати в рази більше часу.

IMG_8607

Поговоримо про інтер’єр. Це той випадок, коли краще один раз побачити, ніж сім раз почути, наприклад в нашому відеоогляді. Думка редакції про салон було одноголосною – в базовій комплектації зовсім не вражає! Людина, що віддає за автомобіль близько 45 тисяч доларів вправі розраховувати на більший рівень використання преміальних матеріалів і сучасних технологій. Звичайно, за доплату доступні преміальні матеріали, електроприводи … але півсотні тисяч у.о. за тканину і важелі на сидіннях?!IMG_8604Це стосується і графіки екрану бортового комп’ютера, і дизайну оцифровування приладової панелі, в якій замість рисок використовуються виступаючі гребені прозорого пластика, і оформлення шайби перемикання передач, що частково дисонує з крутилками кліматичної системи.IMG_8610 Останні, потрібно віддати належне, виглядають дуже приємно, а миттєві перемикання цифр, на вбудованих у центр регулятора дисплеях, заворожують швидкістю відгуку.

А ось з чим у Discovery Sport все добре, так це з їздовими характеристиками, які проявляються тим краще, чим гірше стає дорожнє покриття. У цьому заслуга і двигунів лінійка яких повністю повторює таку у Evoque (дизельний 2.0 в двох ступенях форсування на 150 і 190 сил, і бензиновий 2.0 турбо, потужністю 240 к/с.) і КПП (доступні 6-ти ступінчаста механіка і 9-ти ступінчастий автомат виробництва ZF) і електронних алгоритмів їзди по різним типам покриття – пісок, багнюка, сніг або колія.

9Дизельному двигуну тестової машини припав до смаку європейський дизель VENTUS від нашого паливного партнера. Таке враження, що LandRover на справжній спортивній дієті – витрата палива за час тесту склала близько 9 л / 100 км. (З урахуванням бездоріжжя і міського циклу). Вражає!

Нам же припало до смаку вміння Discovery Sport справлятися з бездоріжжям. Disco з честю витримав випробування водою, піском і навіть багнюкою в поєднанні зі складною геометрією мотокросової траси. Звичайно, ми ризикували, і в голові час від часу проскакувала думка, що чим крутіше джип, тим далі бігти за трактором. Але ні, розумна електроніка в поєднанні з тяговитим двигуном і розумінням основ подолання перешкод у водія виробляли дива. Там, де в звичайному режимі руху подолати перепони не виходило, на допомогу приходив режим «багно / пісок», який і витягав автомобіль на тверду поверхню. Жодного дня позашляхових пригод за буксиром бігти не довелося!

У підсумку можна зробити висновок, що у англійців вийшов відмінний збалансований автомобіль, не позбавлений дрібних недоліків, але це чесний Land Rover – який готовий доставити вас в смокінгу на ділову зустріч, бути відмінним сімейним транспортом для великої родини або стати надійним інструментом у подоланні бездоріжжя!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ