Тест-драйв нового Citroen C3, модель 2017 року

Тест-драйв нового Citroen C3, модель 2017 року

ПОДЕЛИТЬСЯ

Третє покоління Citroen C3 було представлено 29 червня 2016. До нашої країни цей симпатичний хетчбек дістався лише через майже рік.

Перше покоління субкомпактного хетчбека від Citroen побачило світ у вже далекому 2002 році (тобто повних 15 років тому) і прийшло на зміну легендарній моделі Citroen Saxo, яка, крім усього іншого, блискуче виступала на ралійних допах під керуванням неперевершеного Себастьяна Льоба. Модель виявилася неймовірно успішною насамперед на європейському ринку і загальний рівень вироблених автомобілів вже до 2012 року перевищив 3,5 мільйона штук! При цьому модель стала основою для багатьох експериментів компанії. Наприклад, C3 Pluriel – який міг бути і пікапом, і повноцінним кабріолетом і навіть досить дивним «напів-кабріолетом», у якого відкривався лише сам дах, а дуги над стеклами дверей були зафіксовані. А ще випускалися C3 Picasso – такий собі міні-мінівен і C3 Aircross – міні паркетник.

IMG_4647У підсумку французи все ж зосередилися на доведенні наймасовішого і популярного варіанту – суперміні міського хетча C3. У поточному поколінні він став довшим (без 4 міліметрів 4 повних метра), ширше (1740 міліметрів) і нижче (менше ніж півтора метра). При цьому вага практично не змінилась і залишилась в межах «близько тонни» (в залежності від модифікації). І якщо перші покоління C3 були досить консервативними і прагнули швидше догодити більшості, ніж бути яскравими та індивідуальними, то в третьому поколінні все по-іншому. Тут в основі індивідуалізація – десятки варіантів забарвлення і оформлення інтер’єру, безліч унікальних рішень і нетипові для цього сегмента опції.

IMG_9216Отже, що ж представляє із себе новий Citroen C3? Це відносно невеликий хетчбек В-класу, по європейській класифікації. Даний сегмент вкрай важливий для Citroen, тому що в Європі просто обожнюють компактні міські авто. У зовнішності даної моделі легко впізнаються дизайнерські рішення, які вже були випробувані на інших моделях бренду: спереду новинка дуже схожа на С4 Picasso, а з боків, прикритих пластиковими латами Airbump – на C4 Cactus.

Оптика – багаторівнева, незвичайна, поєднує дальнє і ближнє світло зі звичайних ламп зі світлодіодними ДХВ. І якщо дивлячись на передню частину автомобіль безпомилково ідентифікується як Citroen, то роздивляючись корму можна побачити риси і Fiat 500 і Nissan Micra і навіть Mercedes A-classe.
IMG_9193Пильно глянувши на задні ліхтарі, побачимо, що тут так само експлуатується дизайн прямокутника з закругленими кутами, як і в інших сучасних моделях Citroen.

Диски – доступно 4 варіанти різних колісних дисків, як штампованих металевих 15 дюймових так і легкосплавних на 16 дюймів. Можливо дизайн цих коліс сподобається не всім, але ви точно не зустрінете таких дисків на інших автомобілях. Дизайнери Citroen піклуються про це!IMG_9237

Airbump – відмінна знахідка інженерів Citroen зі спіненого полімеру. Запобігає від дрібних пошкодженнь на парковках і низьких швидкостях, коли необережний сусід на стоянці відкриває свої двері або штовхає візок із супермаркету у вузький отвір між машин. Airbump на новому С3, на відміну від такого на Cactus має більш закруглений дизайн. Також додалася своя унікальна фішка – виділення першї бульбашки кольоровою окантовкою, білою або червоною на вибір покупця.IMG_4664_ed

Двоколірне забарвлення кузова підкреслює яскравість та індивідуальність нового Citroen С3. На вибір доступні 9 кольорів кузова: помаранчевий, білий, ментоловий, синій, чорний, червоний, сріблястий, темно-сірий і пісочний. 3 варіанти забарвлення даху: червоний, білий або чорний. За доплату можна отримати також і скляний панорамний дах. А також 4 варіації оформлення салону: стандартний чорно-сірий, “Metropolitan Grey” зі світло-сірими вставками, “Urban Red” – чорний з червоною окантовкою і чорно-коричневий “Hype Colorado”.

В цілому в дизайні використовуються доброзичливі ретро-мотиви, добродушна позитивна зовнішність, плавні лінії. І якщо в передній частині є крапля агресії, то збоку і ззаду автомобіль абсолютно миролюбний.

Інтер’єр.

Прості ефективні, доступні рішення. Ручки чемоданного типу, приємна тканинна обробка на підлокітниках.3Крісла з достатньою на вигляд бічною підтримкою, можуть видатися надто м’якими. Власне вони такі і є – виражена бічна підтримка, при натисканні, дуже податлива і навряд чи буде міцно утримувати водія в крутих віражах. Люди великої комплекції відзначають брак поперекового упору. Особисто ми такої проблеми не виявили, хоча і проїхали на автомобілі пару сотень кілометрів. Передній ряд в нашій комплектації був без підлокітника, який доступний за доплату і значно підвищує зручність рухаючись на великі відстані. Пара підстаканників перед кулісою, в яких можна розмістити хіба що дві маленькі пляшечки з водою – дві склянки кави в них вже не влізуть.2017_citroen_c3_62 (1)Зате є зручна поличка в центрі торпедо, здатна вмістити навіть 6 дюймовий смартфон, і величезний бардачок, куди без проблем влізе три пляшки шампанського, та ще й кілограм фруктів!5А ось приводів заздрити пасажирам заднього ряду абсолютно немає. З опцій, що підвищують комфорт, тут тільки склопідйомники в дверях і один єдиний підсклянник по центру між спинок передніх сидінь.6Їхати ж на задньому ряду далеко можливо тільки за умови, що спереду сидітимуть люди зростом не вище 170 см, інакше місця для ніг буде катастрофічно мало. Приємний бонус, який, схоже, використовується вперше – пофарбовані білим ніші в картах дверей – тепер там складніше втратити темні речі!4

У дизайні передньої панелі, повітропроводів, поличок і навіть кнопок на кермі – дизайнери продовжують розвивати тему прямокутника. Так само в деяких комплектаціях додалася яскрава окантовка через все торпедо.

Сенсорний екран на який виводяться основні елементи управління, сучасне але не завжди зручне під час руху рішення – з ним не вийде взаємодіяти не відволікаючись від дороги.

Інтер’єр наповнен атмосферою комфорту, який виражається в декількох напрямках. Тактильний комфорт – те, що ми відчуваємо, торкаючись до кожної деталі інтер’єру, акустичний комфорт – непогано попрацювали над шумоізоляцією, емоційний комфорт – машина налаштовує на розслаблену і спокійну манеру їзди.

2017-citroen-c3-12-990x495Так само на сторожі комфорту стоять і електронні допоміжні системи:

контроль смуг руху – при наїзді на розмітку без включеного поворотника, автомобіль сигналізує звуком і блимає помаранчевою піктограмою на панелі приладів.

розпізнавання знаків обмеження швидкості – при проїзді знака обмеження швидкості його показання так само дублюються на панелі приладів.

камера заднього виду – приємне доповнення, що полегшує маневрування і паркування заднім ходом.

Для хетчбека В-класу лінійка двигунів, напевно, іншою бути і не могла. На даний момент в Україну поставляється два види бензинових агрегатів, це атмосферний Pure Tech 1,2 л. на 82 к.с. і такий же за обсягом, але з турбіною на 110 к.с. Для різних комплектацій встановлюється 5-ти ступінчаста механіка або 6-ти ступінчастий автомат.IMG_4663

Нам на тест дістався автомобіль з турбомотором і АКПП на 6 передач. Даного тандему для пересування в місті вистачає з головою, а ось у заміських поїздках відчувалася нестача потужності при обгонах, які потрібно здійснювати швидко. Особливо при обгоні фур. Автомобіль дуже здивував і порадував витратою в міському циклі. Виробник заявляє 6,8 л / 100 км., але, якщо врахувати, що в місті у нас були тривалі простої в пробках ще й їзда була в активному режимі, за підсумком витрата пального в місті склала  в нас 7,7 л / 100 км. Безперечно, в міських пробках нам допомагала економити паливо система Start & Stop. А ось рухаючись за межею міста, з дотриманням швидкісного режиму і без різких прискорень при пробігу в 137 км, вийшло 4,1 літри справжнього європейського VENTUS 95 (виробництво Литва) на 100 км, хоча виробник заявляє 4,2 літра на сотню. Дрібниця, але яка приємна. Єдине, що трохи різало слух, так це звук двигуна, що доноситься на середніх і високих оборотах. Але тут швидше за все, недостатня шумоізоляція моторного відсіку від салону, адже ми всі розуміємо, що C3 – бюджетний автомобіль.IMG_4574

6-ти ступінчастий автомат поводився так, що про нього якось і не довелося навіть згадувати. Перемикання спокійні, без ривків. Так само є можливість перевести рукоять в мануальний режим і самому вирішувати, коли і на яку передачу перемикатися. Спочатку показався незручним алгоритм перемикання передач. Схема зображена на вертикальній частині торпедо, а сама куліса укрита шкіряним чохлом, що приховує проріз переміщення важеля. В експлуатації же все виявилося цілком зручно і передбачувано.2017-Citroën-C3-Interior

Перші кілька кілометрів на новенькому С3 проходили спочатку по ідеально рівному асфальту, а потім на повній його протилежності. І тут нас чекало здивування і невелике розчарування. Передній MacPherson і задня П-подібна балка показали себе як комфортна підвіска, навіть дуже комфортна, але досить гучна. Особливо задня балка. Її не можна назвати затиснутою, підвіска має хороший хід, що і робить її досить комфортною. При маневруванні на швидкості, спостерігається хиткість кузова, (яка і викликала то саме розчарування) але при цьому автомобіль впевнено тримається за дорогу, що говорить про хороше налаштування підвіски. В кінцевому підсумку, якщо вам зовсім далекі гоночні амбіції, гострота відгуку на кермо, і вам абсолютно байдуже, який зворотній зв’язок про покриття передають колеса кінчикам пальців, що торкаються керма, це авто вам сподобається. Citroen C3 огорне таким рівнем м’якості, плавності і поважності, що думки про різкі віражі геть покинуть голову. Нехай поспішають, зляться і нервують сусіди по потоку, а ви будете плисти на своїй хвилі, спокою і неквапливості.

Редакція DreamCar висловлює подяку салону «Citroen на Гагаріна, 106» в Харкові і особисто Олександру Карпенко та Ірині Долгішевій за сприяння в проведенні тест-драйву.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ