Еще одна крутая фотография из нашего Instagram @dreamcarua August 24, 2016 at...

Еще одна крутая фотография из нашего Instagram @dreamcarua August 24, 2016 at 09:55AM

ПОДЕЛИТЬСЯ
#lamborghini #lambo #diablo #sv #dreamcar #Amazing_Cars #CarLifeStyle

Заміну Countach почали розробляти ще в 1985-му. Знову дизайном кузова займався Марчело Гандіні, що залишився вірним не тільки дверям типу гільйотини, а й загальній клиноподібній стилістичній концепції Countach. Форсований до 500 к.с., V12 з легкістю дозволяв перевищити заявлені у техзавданні 315 км/год максимальної швидкості. Під час заводських випробувань Diablo показувала і 340 км/год, а завдяки розгону до сотні за 3,9 секунди названий на честь чергового бійцівського бика суперкар один час вважався найшвидшим серійним автомобілем світу.

The Diablo SV was introduced in 1995 at the Geneva Auto Show, reviving the super veloce title first used on the Miura SV. The SV was based on the standard Diablo and thus lacked the four-wheel drive of the VT. A notable feature of the SV was an increase in horsepower to 517 PS (380 kW; 510 hp), which, paired with the two-wheel drive layout, could increase the likelihood of loss of traction during hard driving. через наш Instagram http://ift.tt/2bh7GHM

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ